poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Liebster Awards

Liebster Awards

Dziękuję za nominacje do lba. Nominowała mnie Avada Kedavra (Paula) z bloga http://mlode-pokolenie-hogwartu.blogspot.com/.   A MASSIVE THANK YOU :*

Ask & Question:
1. Czy zrobiłaś/łeś kiedyś coś czego będziesz żałował/a do końca życia?
hmmmmm... Wydaje mi się, że tak.
2. Masz jakieś dziwne przyzwyczajenia? Jeśli tak to jakie?
Często przegryzam wargę, jak nie wiem co powiedzieć to patrzę na podłogę, wybijam długopisem jakieś rytmy, pstrykam długopisem jak mi się nudzi, przed wypiciem czegokolwiek z butelki muszę najpierw wstrząsnąć butelkę zawsze  nawet jak będzie mniejsza połówka napoju. lel i to wszystko. czasami jak nikt nie mówi mi "na zdrowie" kiedy kicham sama sobie mówie i odpowiadam. (tak to dziwne)
3. Kiedy lepiej Ci się pisze - w dzień, czy w nocy?
to zależy kiedy mam wenę. :)
4. Książka, która dała Ci najwięcej do myślenia.
"I wciąż ją kocham" 
5. Co sądzisz o samookaleczaniu się? Czy jest to wynik tchórzostwa i uciekania od problemów?
To zależy. Niektóre osoby przez samookaleczanie się próbują wyrazić że potrzebują pomocy i wsparcia od innych ludzi . Natomiast inni wykonują to żeby ucieknąć od problemów, zazwyczaj daje im to kilkunasto minutową ucieczkę, ale potem to powraca ze zdwojoną siłą. Jeszcze inni chcą popisać się przed znajomymi i skupić na sobie całą uwagę. Z dwoma pierwszymi przypadkami trzeba spokojnie i otwarcie porozmawiać i pomóc w pokonaniu problemów. 

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
spotkanie na żywo idoli w swoim kraju i powiedzenie im jak wiele im zawdzięczam i jak bardzo im dziękuję za wszystko
7. Jakiego gatunku muzyki najbardziej lubisz słuchać?
zdecydowanie popu.

8. Jakie jest twoje największe osiągnięcie?
hahahahhahahaha.... nie mam żandego.

9. Ulubiona potrawa?
lepiej spytać jakiej potrawy nie lubię

10. Ulubiona pora roku?
zima i lato
11. Co najczęściej jest twoją inspiracją podczas pisania?
moje sny, życie wokól mnie, jakieś nierealne marzenia i informacje na temat grup przestępczych.
Ja nominuję: 
  1. Czym dla Ciebie jest pisanie fanfiction?
  2. Czy chciałabyś wydać kiedyś książkę na podstawie twojego fanfiction?
  3. Od ilu miesięcy/lat masz swojego bloga?
  4. Co jest twoją inspiracja w pisaniu?
  5. Jakie jest twoje marzenie?
  6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
  7. Co myślisz o fundacjach które próbują zapobiec przemocy w szkołach i rodzinie?
  8. Jakie masz zdanie na temat fundacji pomagających dzieciom w Afryce?
  9. Jaki film/książka wzruszył Ciebie?
  10. Ulubiona piosenka?
  11. Jaka jest twoja ulubiona marka samochodu? 
Także to na tyle, nowy rozdział nie wiem  kiedy będzie, ale bądźcie czujni.
-Kisses,
Pacia xxxxx


1 komentarz :

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu http://savemeff.blogspot.com/. Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń