środa, 24 grudnia 2014

Epilog

 CHCIAŁABYM ŻEBY KAŻDY KTO TO PRZECZYTA NAPISAŁ MI CO O MYŚLI O TYM FF . KOCHAM WAS
*3 lata później*
-Mamo naprawdę tak poznałaś tatę?
-Tak skarbie.
-A gdzie on teraz jest?
-Wiesz, teraz pracuje, ale wróci do nas niedługo.
-Obiecujesz?
-Obiecuję
-Na paluszek?
-na paluszek
Usłyszałam dzwonek do drzwi.
-Zaczekaj tu Amy, mamusia pójdzie otworzyć.
Skierowałam się w stronę drzwi. Otworzyłam i zastałam za nimi Luke, Caluma, Michael'a i Nialla.
-Hej
-Hej, mamy dla ciebie niespodziankę
-Jaką?- zapytałam
-Chłopaki odsuńcie się.- powiedział Niall
Odsunęli się a ja zobaczyłam kogoś na kogo czekałam 3 lata.
-Ashton
-Kelly
-Tata?
Spojrzałam na małą która biegła w stronę Ashtona. Zrobiłam to samo co ona.
-Wróciłeś
-Obiecałem, a obietnic w stosunku do ciebie dotrzymuję i będę dotrzymywał.
Wtuliłam się w chłopaka i dopiero teraz jestem naprawdę szczęśliwa mam wszystko co mi potrzebne o co najważniejsze czuję się kochana. 

*******************
takze no ten to koniec oficjalnie. Nie będzie drugiej części.
CHCĘ PODZIĘKOWAĆ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE, WYŚWIETLENIA, SZABLON, ZWIASTUNY,
RÓWNIEŻ WAM ZA TO ZE CZYTALIŚCIE TO.
(JAK NAPISZĘ NOWE FF ZAMIESZCZĘ TUTAJ LINK)
KOCHAM WAS
PACIA XXXXX

2 komentarze :

  1. Trafilam na to opowiadanie calkiem przypadkiem, lecz nie pozalowalam. Dziewczyno masz talent. Strasznie ppdoba mi sie twoj styl pisania. Opowiadanie, ktore napisalas jest wprost genialne. Mam nadzieje ze jeszcze bede miala ten zaszczyt przeczytania czegos co wyszlo z pod twojego piora. Zycze ci weny do dalszej pracy oraz wiele czasu na pisanie ta genialnych opowiadani.
    Pozdrawia
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam to fan fiction szukając czegoś w podobnej tematyce. Szczerze mówiąc początki nie przypadły mi do gustu, ale stwierdziłam że nie skończę czytać i całe szczęście. Całość jest cudowna. Mam wrażenie że z rozdziału na rozdział pisałaś coraz lepiej i nadzieję że przeczytam jeszcze nie jedno opowiadanie Twojego autorstwa. Pozdrawiam xxassasello

    OdpowiedzUsuń