piątek, 18 lipca 2014

SPOILERY DO TWENTY THREE

1. -Jak mnie rozwiążesz połknę tę cholerną tabletkę i nie ucieknę i nie będzie żadnych gierek- powiedziałam zrezygnowana
-Umowa stoi- powiedziała- Ale najpierw tabletka
2. -Dobra wchodzimy
-Ej nie
-Horan co znów?
3. -Hej Luke wiesz może co dzieje się z Kelly?
- Z Kelly?
-Tak Kelly twoją siostrą
-Nie wiem
-Luke!
4. -Co ty tu robisz?
-Puść Kelly, albo odstrzelę ci łeb.
5.-Będę Ciebie chronił Kelly- powiedział głaszcząc moje plecy
-Kocham Cię... (do kogo to może być) ;)
6.-Zajęte- powiedzieliśmy oboje
-Jesteście obleśni- powiedział Luke


***************************
Na razie jest tylko tyle spoilerów.
1KOMENTARZ = 1 SPOILER
tak mało komentarzy? Nie chce mi się wierzyć, że nie chcecie wiedzieć co w następnym. 1kom=1spoiler (rozdział zajął mi 14 stron w zeszycie,i przygotowane jest 14 spoilerów)
kisses
Pacia xxxxx

8 komentarzy :

  1. błagam daj rozdział <3 <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce rozdział ;)d;d;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... zaintrygowałaś mnie do kogo mogła powiedzieć kocham Cię....;d Kiedy next ?;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dodasz nowy rozdział?;)):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu nie moge sie doczekac rozdzialu. Genialnie piszesz. Masz talent dziewczyno. Zycze powodzenia i dalszej weny. Zapraszam do mnie. Moze wpadniesz? revenge-is-sweet-ashton-irwin-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń