poniedziałek, 19 maja 2014

Sixteen

SIXTEEN

przeczytaj notkę pod rozdziałem b.ważna

-Co ? Ja? Nie ja tylko - zaczął mówić chłopak
Spojrzałam na niego 
-Ash, proszę cię odpowiedz- powiedziałam trochę głośniej
-To nie jest zakochanie, jasne- powiedział
Zrobiło mi się smutno, myslałam że coś do mnie czuje, ale przecież chłopacy nie mówią wprost o uczuciach. Wpadłam na genialny pomysł, poproszę Luke żeby coś z niego wycisnął i to nagrał. Reszta drogi minęła w ciszy.
-Jesteśmy- powiedział Ash, parkując samochód
Wysiadłam z samochodu i podeszłam do bagażnika po walizkę. Gdy miałam otwierać walizkę, chłopak ruszył. 
-Ashton, palancie co ty sobie wyobrażasz?- zapytałam
-Wezmę tą walizkę- powiedział
-Umiem poradzić sobie sama- powiedziałam wściekła
-Kelly jesteś przed okresem czy coś?- zapytał chłopak po czym wybuchł śmiechem
-Nie.- powiedziałam
-To co sie dzieje?- zapytał biorąc moją walizkę
-Wiesz czego nie lubię?-zapytałam i zatrzymałam się- osób które zmieniają zdanie jak rękawiczki
-Czy ty coś sugerujesz?- zapytał
-Może jak wyjadę, przypomnisz sobie o co mi chodzi- powiedziałam i podeszłam do chłopaka wyrywając od niego walizkę i udałam się w stronę lotniska
Gdy weszłam do środka od razu skierowałam się do oddania bagażu. Oddałam walizkę i usiadłam na ławce czekając na Niall'a.
-Siema młoda- powiedział blondyn siadając obok mnie
-Siema stary- powiedziałam
-Gadałem z twoim chłopakiem, zaraz tu przyjdzie, tylko skończy palić- powiedział uśmiechajac sie głupkowato
-Nie mam nastroju na żarty- powiedziałam, po czym odeszłam
Podeszłam do automatu z napojami i kupiłam puszkę pepsi. Następnie udałam się do Niall'a. Usiadłam obok blondyna. 
-Zbieraj się, wchodzimy- powiedział
Wstałam i ruszyłam w wyznaczoną stronę. Zatrzymał mnie głos wołający moje imię. Odwróciłam się i ujrzałam Ashton'a z bukietem róż w ręce. Podszedł do mnie.
-Zapomniałaś o jednym- powiedział, po czym złączył nasze usta w pocałunku. Przytuliłam się do chłopaka.
-Będe na ciebie czekał- powiedział - a to dla ciebie,żebyś nie zapomniała o mnie w trakcie tych czterech dni.- dodał wręczając kwiaty
-Dziękuję - powiedziałam
Chciałam mu jeszcze powiedziec kilka rzeczy ale Niall kazał mi przyjść bo wchodzimy na pokład samolotu. 
-Ashton, kocham Cie- powiedziałam w końcu
-Ja Ciebie też- odpowiedział
Ostatni raz przytuliłam chłopaka i poszłam do samolotu.

*Ashton POV'S*
Jednak Luke czasami zdaje się na coś. To on wymyślił ten pomysł z różami. Ogólnie on mysli, że będę śledzić Kelly, żaby dowiedzieć się gdzie trzymają Madison.
I niech tak myśli, czasami zachowuje się jak typowa blondynka.
Lepiej czuję się jak powiedziałem Kelly, co do niej czuję. Jak wróci chcę zapytać się czy będzie moją dziewczyną. Tylko jest jeden problem to że ona jest w gangu którego chcemy się pozbyć. Wpadłem na genialny pomysł.

*Kelly POV'S*
-Wstawaj Kel- usłyszałam głos Nialla
-Gdzie jesteśmy?- zapytałam
- W LA slonko- powiedział
"Witamy w Los Angeles. Dziękujemy za wybranie naszych lini lotniczych i życzymy miłego pobytu." rozległ się głos pilota, a wszyscy zaczęli klaskać.
-Ni, pomożesz mi?- zapytałam
-W czym?- zapytał
-Weźmiesz moja walizkę i torbę?- zapytałam
Chłopak skinął głową, więc wręczyłam mu torbę.
Wyszliśmy z samolotu i poszliśmy po bagaże. Niall wział moja walizke i swoja torbę podróżną.
-Gdzie jedziemy?- zapytał
-Bierzemy taksówkę i jedziemy do Emily.- powiedziałam
-A jaśniej?- zapytał
-Do hotelu- powiedziałam

Godzine później byliśmy na miejscu.
-Niall pośpiesz się- powiedzialam do chłopaka
-Tak, a poniesiesz za mnie walizki?- zapytał, a ja wywróciłam oczami
-Hej Emily- powiedzialam do brunetki siedziącej w recepcji
-Kelly jesteś, zmieniłaś się- powiedziała podchodząc do mnie
-Ty też- powiedziałam
-Musimy zrobić sobie piżama party i poplotkować- powiedziała
-A zapomniałabym Emily to jest Niall - powiedziałam do brunetki przy okazji wskazując na Nialla
-Hej jestem Emily - powiedziała dziewczyna wyciągąjac rękę 
-a ja Niall- powiedział blondyn  
-Kelly, tu masz klucze do pokoju. Pokój jest z dwoma łózkami- powiedziała - a Josh będzie później
Poszlismy z Niall'em do pokoju. 
-Możemy porozmawiać?- zapytał blondyn, a ja kiwnęłam głową
-Co łączy ciebie z Ashtonem?- zapytał
-Moze przyjaźń, moze coś więcej- powiedziałam
-Uważaj na niego- powiedzial
-Czemu?- zapytałam
-Po prostu uważaj, za mało o nim wiesz- powiedział
-coś jeszcze- zapytałam
-Czemu nie powiedziałaś, ze potrzebujesz wizyt u psychologa i leków antydepresyjnych ?- zapytał
-Skąd to wiesz?- zapytałam zszokowana
-Jesteśmy um.. przyjaciółmi- powiedział
-Nikomu o tym nie mów- powiedziałam
-Ale czemu?- zapytał
-Nie mów, proszę cię- powiedziałam błagalnym glosem
-Dobrze, ale jak wrócimy, będziesz chodziła do psychologa - powiedział 
-Dobrze tato- powiedziałam

*Ash POV'S*
Jechałem do domu. Nagle zadzwonił do mnie telefon, spojrzałem Luke. Bez wahania odebrałem.
-Czemu do cholery nie ma ciebie w LA?- wykrzyczał do słuchawki
-Jestem- powiedziałem
-Mój informator w LA nie widział cie na lotnisku- powiedział
-Kto?- zapytałem wkurzony
-Moj informator- powiedział -Kelly będzie cierpieć w LA,jedziemy do niej- dodał 
-Kto jedzie?- zapytałem
-Ale gdzie?- zapytał Luke
-Przed chwilą powiedziałeś, ze jedziecie do Kelly- powiedzialem zirytowany
-To ty nie rozłączyłeś się?- zapytał 
-Nie- powiedziałem
-Nie masz prawa do niej dzwonić- powiedział
-Bo?- zapytałem
-Bo zabiję ja na twoich oczach- powiedział i rozłączył się 
Jestem w kropce, cokolwiek zrobię, on i tak jej coś zrobi. Wpadłem na pomysł przy którym nikt za bardzo nie ucierpi. Zastanawiam się czemu Luke dalej chce pozbyć się Kelly, przecież to rodzeństwo.


*********************************************************
Już za nami szesnasty rozdział, a teraz kilka ogłoszeń :
1.Przepraszam że tyle czekaliście na rozdział, ale miałam drobne problemy
2.Dziekuję za tyle wyświetleń i głosów w ankiecie (jaram się wami jak Niall 5SOS <3)
3.Przypominam o zakładkach informowani, pytania do bohaterów i ankiecie
4.w kolejnych rozdziałach będzie dużo się dzialo 
5. skomentujcie jak przeczytacie
6.jak myslicie: jaki plan ma Ash? co Kellly robi w la? co będzie dalej jak będą w związku? 

obejrzyjcie teledysk naszych sosów do don't stop   https://www.youtube.com/watch?v=MKfzMOC19Fc
 I WYSTĘP https://www.youtube.com/watch?v=C2zQEy5gH8c
JWHQDGUIO TAK hot wyglądają *__*
Pacia
xxxxx

 

1 komentarz :

  1. Hej rozdział świetny jak zawsze. !" *-* Kocham t jak ty piszesz.. Życzę ceny przy kolejnym rozdziale i zapraszam do siebie. ;*
    http://1d-5sos-tv-just-belive-your-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń